موقعیت فعلی شما:

پرسش های متداول

چرا ویراکام؟

ویراکام اولین ارائه کننده ی داشبورد های هوشمند مدیریتی (ویرابرد) در ایران می باشد که داشبورد های خود را به طور کاملا شخصی سازی و فارسی سازی شده و با توجه سیاست ها و استراتژی های مجموعه مشتری خودطراحی می کند .

همچنین ویراکام نحوه آموزش استفاده از این پلتفرم را به صورت رایگان آموزش می دهد.

هوش تجاری یا Business Intelligence چیست؟

هوش تجاری به منزله ی در اختیار گذاشتن اطلاعات مناسب،  در زمان مناسب و برای فرد مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله هوش تجاری چیست را مطالعه کنید.

کاربرد هوش کسب و کار در سازمان ها چیست؟

هوش تجاری یا Business Intelligence می تواند با نشان دادن داده های موجود در چارچوب هر سازمان، به آن ها در تصمیم گیری بهتر کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی تاثیر هوش تجاری در کسب و کارها را مطالعه نمایید.

مدت زمان پیاده سازی فرآیند BI در یک سازمان چه قدر است؟

پیاده سازی فرآیند هوش کسب و کار یا BI با توجه به لیست شاخص های کلیدی عملکرد سازمان ها متفاوت است و از آنجایی که تمامی داشبورد های مدیریتی شرکت فناوران و یرا آکام به صورت ۱۰۰ درصد شخصی سازی شده طراحی می شود، مدت زمان پیاده سازی کاملا متغیر است.

سرمایه گزاری(قیمت) تقریبی داشبورد های هوش کسب و کار چه قدر است؟

سرمایه گزاری برآورد شده ی داشبورد های هوش کسب و کار ویراکام (ویرابرد) با توجه به لیست شاخص های هر سازمان و روش DFM محاسبه می گردد. همچنین با ارائه لیست کامل KPI های خود می توانید از مبلغ سرمایه گزاری خود به صورت کامل مطلع شوید.

ویراکام از چه ابزاری برای پیاده سازی هوش کسب و کار استفاده می کند؟

ویراکام از  ابزار Power BI شرکت مایکروسافت استفاده می کند که می توان به صراحت آن را بهترین نرم افزار در حوزه ی هوش کسب و کار (Business Intelligence) معرفی کرد.

آیا امکان مشاهده روند پیشرفت پروژه برای مشتریان وجود دارد؟

ویراکام پلتفرمی جهت بررسی روند پیشرفت پروژه به تمامی مشتریان خود ارائه می کند که آن ها می توانند این موضوع را به صورت لحظه ای رصد کنند.

نحوه ی استخراج شاخص های کلیدی عملکرد (KPIs) چگونه است؟

لیست شاخص ها به دو صورت قابل دسترسی است؛ ارائه لیست شاخص های کلیدی عملکرد با توجه سیاست های هر سازمان توسط خود سازمان و یا ارائه KPIها توسط تحلیلگران ویراکام با توجه به حوزه کاری و مشاوره به مدیران سازمان ها

نحوه ی ارتباط با پشتیبانی به چه صورت می باشد؟

پشتیبانی تمامی خدمات ویراکام از طریق پنل تیکتینگ انجام می شود.

آیا برای داشبورد های هوش کسب و کار نیاز به تهیه لایسنس می باشد؟

در حال حاضر خیر. نرم افزار Power BI به صورت کاملا رایگان در سازمان ها پیاده سازی می شود. بنابراین ویرابرد بدون محدودیت زمانی و یا تعداد کاربر در اختیار قرار داده می شود.

چگونه می توان نمونه داشبوردهای ویراکام را مشاهده کرد؟

با توجه به آنکه داشبورد ها نیاز به تحلیل و معرفی دارند، شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، جلسه ی معارفه را به دو صورت حضوری و تماس ویدیویی (Skype) مشخص کنید.

بستر پیاده سازی داشبوردهای ویراکام به چه صورت می باشد؟

داشبوردها به صورت کاملا محلی(Local) بر روی سرور داخلی خود سازمان پیاده سازی می شوند.

آیا امکان دسترسی دادن به تمامی افراد یک سازمان با توجه به سمت مربوطه وجود دارد؟

بله. امکان دسترسی به تمامی مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان یک سازمان برای داشبورد های هوش کسب و کار ویراکام وجود دارد.

داشبورد های هوش کسب و کار در چه حوزه هایی امکان پیاده سازی دارند؟

شرکت فناوران ویرا آکام با ارائه راهکار هایی متنوع در حوزه های پخش و توزیع، خدمات درمانی، صنعت بیمه، تولید و خرده فروشی و همچنین راهکارهای منطبق با واحد های فروش، منابع انسانی، بازاریابی و مالی؛ امکان پیاده سازی این فرآیند را در تمامی مشاغل فراهم کرده است.